Spłać swoje zobowiązania bezpiecznie i łatwo z BEST

FAQ

Co to jest Kod Dostępu?

Jest to ciąg znaków (kod) przekazywany Klientowi kanałami niezależnymi od portalu (np. w korespondencji z BEST). Służy on do weryfikacji tożsamości Klienta przy rejestracji do portalu BEST Online.

Czy bez kodu dostępu jestem w stanie zarejestrować się do portalu BEST Online?

Tak, możesz się zarejestrować do portalu bez kodu dostępu. W tym celu użyj swojego numeru PESEL oraz ID umowy.

Co to jest identyfikator umowy?

Jest to unikalny numer sprawy Klienta. Najprościej odnaleźć go w korespondencji od BEST S.A. Znajduje się na pierwszej stronie pisma.

Co to jest Captcha?

Jest to zabezpieczenie zastosowane na portalu BEST Online, którego celem jest dopuszczenie do przesłania danych tylko wypełnionych przez człowieka, a nie maszynę. Pojawia się po tym, jak Użytkownik trzykrotnie wpisze błędne hasło.

Co w przypadku, jeśli podczas rejestracji konta wpiszę zły adres e-mail i kliknę rejestruj?

W takim przypadku skontaktuj się z Doradcą Klienta BEST S.A. - pomoże Ci on w dokończeniu procesu rejestracji.

Dlaczego muszę podać swój numer PESEL?

Numer PESEL pozwala na prawidłowe zweryfikowanie Klienta BEST S.A. w celu nadania bezpiecznego dostępu do portalu BEST Online. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, uchroni Cię to przed zarejestrowaniem się osoby niepożądanej do serwisu.

Zapomniałem hasła. Co teraz?

Jeśli zapomniałeś hasła, wybierz „Nie pamiętasz hasła?” na stronie logowania do portalu. Wówczas otworzy się formatka z prośbą o podanie adresu -email. Wpisz adres e-mail, którego użyłeś podczas rejestracji. Spowoduje to wysłanie na wskazany adres e-mail linku do zmiany hasła. Po kliknięciu w link możesz zmienić hasło na nowe.

Nie posiadam adresu e-mail do rejestracji. Co teraz?

Adres e-mail jest niezbędny do rejestracji w portalu BEST Online. Adres e-mail na wielu serwisach można założyć szybko i bezpłatnie. Przykładowe serwisy to: wp.pl, o2.pl, Interia.pl, Onet.pl.

Co w przypadku jeśli nie otrzymałem linku aktywacyjnego?

Po pierwsze, zweryfikuj poprawność wskazanego adresu e-mail. W tym celu przejrzyj folder spam w swojej skrzynce pocztowej. Jeśli w tym folderze nie znajduje się link aktywacyjny, skontaktuj się telefonicznie z Doradcą Klienta BEST S.A. Otrzymasz link aktywacyjny raz jeszcze.

Zablokowałem konto? Jak je odblokować?

Jeśli zablokowałeś konto, w celu jego odblokowania należy kliknąć przycisk ODBLOKUJ. Otworzy się wówczas formatka z prośbą o podanie adresu-email. Wpisz adres e-mail, którego użyłeś podczas rejestracji. Spowoduje to wysłanie na wskazany adres e-mail linku do zmiany hasła. Po kliknięciu w link możesz zmienić hasło na nowe.

Na naszej stronie internetowej stosujemy pliki cookies. Korzystając z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności.